joululahjaksi saatu sorsa on yhä ehjä (ihme)

vaikka sitä on kiva repiä ja vinguttaa

vähän se sorsa saattaa olla kärsineen näköinen 

kyl mä vielä jaksan riehua aina välillä, vaikka mulla on tää masu

MASUKUVIA! 

Jännityksellä odotamme uutta vuotta saapuvaksi.

ONNEA VUODELLE 2011!

(Emäntä käski niin monta kertaa haistaa tota kukkaa, että lopulta mä haukkasin siitä kukasta otteen hampailla, että jos tää kumminkin on jotain esineruutua tai pidä-pidä-treeniä, ei voi kato tietää. Aika erikoisen esineen oli hommannut. Ei se emäntä vissiin halunnut sitten kuitenkaan mun haukkaavan siitä kukasta, kun se alko vaan nauraa. Tarkisti lähtikö kukasta pala, mutta ei siihen tullut kun hampaanjäljet yhteen lehteen. Itte on opettanut, että kunnon otteella pidetään esineistä kiinni. Aika erikoinen esine. Vai mitä tykkäätte? Mut mun emäntä keksiikin kaikenlaista. Piti köllöttää kyljellään paikallaankin, sekin oli ihan uutta. Yleensä se on vaan istu-maahan-istu-seiso-maahan-seiso ja sitä rataa. Tää kyljellään paikalleen jääminen on joku uus liike, mut kyl mä senkin ihan kerrasta tajusin, että näin ollaan. On kuulemma ne tokosäännötkin muuttuneet, niin tää on varmaan joku uus kuvio. Vaikka emäntä on kulkenu kyllä mun eri puolilta ennenkin treeneissä. Mut me jatketaan emännän kanssa treenaamista kuulemma vasta myöhemmin keväällä. Ja meidän tärkein tavoite ensi vuodelle(kin) on, että meillä on hirmu hauskaa molemmilla, mitä tahansa teemmekin. Pentulaatikon reunalla tavataan?)